بیوگرافی بوروتو

ترجمه اختصاصی انیمه و مانگا

بیوگرافی بوروتو

GERDU80
ترجمه اختصاصی انیمه و مانگا

بیوگرافی بوروتو

بیوگرافی بوروتو

 

بوروتو حاصل ازدواج ناروتو و هیناتا است و بزرگترین فرزند خانواده اوزوماکی محسوب می‌شود.

بوروتو وقتی خیلی کوچک بود پدرش را الگوی خود می‌دانست اما وقتی ناروتو به به مقام هوکاگه رسید، نظر بوروتو در مورد او تغییر کرد. به خاطر مشغله‌ی بسیار زیاد هوکاگه، ناروتو ناخواسته از خانواده‌اش غافل شد و این موضوع باعث شد تا بوروتو برای جلب توجه پدرش دست به هر کار نامتعارفی بزند.

 او به تدریج از مقام و وظایف هوکاگه تنفر پیدا کرد و هرگز دوست نداشت روزی به چنین مقامی برسد. همین موضوع نقظه اختلاف او با هم‌تیمی‌اش اوچیها سارادا بود، چرا که سارادا مقام هوکاگه را تحسین می‌کند و دوست دارد که روزی به این جایگاه برسد.

 پس از اتفاقات مربوط به فیلم بوروتو و حمله‌ی اعضای #قبیله #اوتسوتسوکی به دهکده کونوها، بوروتو متوجه دشواری مسئولیت هوکاگه شد و درک بهتری از پدرش پیدا کرد. به همین سبب رابطه‌ی او با ناروتو بهبود پیدا کرد.

 او در حال حاضر یک #گنین در تیم کونوهامارو است. اوایل بوروتو به مرور زمان همانند پدرش استعدادهای بیشتری را در خود یافت، اما بر خلاف ناروتو او هیچ انگیزه‌ای برای تمرین کردن فنون نداشت. به همین خاطر میزان پیشروی او ناچیز بود و او پس از مدتی به صورت مخفیانه روی به استفاده از تجهیزاتی پیشرفته آورد تا کمبودهایش را پوشش دهد.

 با این حال پس از حمله موموشیکی به دهکده‌اش این رفتار نیز در بوروتو اصلاح شد. حالا رویای او این است که روزی همانند مربی‌اش #ساسکه به نینجایی قدرتمند تبدیل شود تا از دهکده‌اش در مقابل دشمنان محافظت کند.

 وعده ما: عصر یکشنبه ها با قسمت جدید بوروتو

www.aparat.com/gerdu80
t.me/GERDU80 

  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: انیمه بوروتو
برچسب‌ها: بوروتوناروتوانیمهگردو۸۰gerdu80ناروتوبوروتوگردو80borutonarutoanimemangaمانگا

تاريخ : چهار شنبه 24 مهر 1398 | 6:14 | نویسنده : GERDU80 |
.: Weblog Themes By Slide Skin:.